söndag 14 december 2014

Jag behöver hjälp!

Snälla hjälp jag är i valet och kvalet och kan inte riktigt bestämma mig, så det är här ni kommer in.
 Säg era för och nackdelar med skötväskor.
Så här ligger det till, jag gillar elefant från Svenskt tenn, men det är en vanlig väska ingen skötväska, men då har jag denna skötväskan från Baby Björn som mina kusiner har haft och som Alva hade när hon var bäbis. Tänkte att den kan man ha i väskan från svenskt tenn isåfall men då finns det ju inga fack till te.x. flaska om det nu är så att det behövs.
 
 

 bild lånad av www.trendensen.se
 
 elefantbag från svenskt tenn
 
Eller en skötväska med många fack från Skiphop
skötväska från Skip hop
 
Eller denna sötnosen tror dock inte att jag har min kära make med på den;)
 

skötväska från Littlephant
 
Så snälla ge mig era goda tankar:)
Kramar från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar