söndag 28 december 2014

Bebisfix

Nu har vi fixat så gott som allt till bebisens ankomst. Skönt! Så nu får bebisen bara vänta tills den 30 och 31 har passerat;) Jag trodde att bebisen kunde ha valt att komma efter ju så den också hade fått ett jämt födelseår och ett födelsedatum med en tvåa i som sina syskon. Men det blir förhoppningsvis ett ojämnt årtal och sen får vi väl se om den kommer på utsatt datum den andra eller den tolfte.
 
 
 Brio Happy 2013-2014

 Vagnen bäddad med Elsa Beskow motiv
 
 bb-väskan packad
 
 mjuk gosig filt till bebisen och såklart bäbisens första gosing

 vantar, mössa och tossor ett måste när man föds under vintern




 

Thomas och Alva gav sig ner på rean igår för att köpa det sista och de lyckades hitta riktigt fina saker som föll mig i smaken dock hade de fått tydliga direktiv från mig;) Väskan hade jag kollat in på HM under några månader. Så när Thomas hittade den nersatt till 150 kr igår så slog han till! Tack!!
Vagnen har vi köpt begagnad syns knappt bara om man tittar på hjulen.
Behöver jag skriva att jag är rastlös så in i bäng! men jag måste nog säga att jag är duktigt på att vila och ta det lugnt trots allt, jag vet ju vad som komma skall;)
 
Ha en fortsatt härlig... söndag är det va?!;)
 
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar