söndag 29 mars 2015

Bebiskläder

Igår åkte jag och de fyra äldsta barnen in till grannstaden för lite shopping, som vårskor och Nick skulle handla för sina födelsedagspengar. Passade på att springa in på Kappahl för att se om jag hittade något till Olle från Newbie. Alltså jag blir helt galen av dessa små söta pojkkläder därifrån de är så fina! Bebiskläder är ju överlag urgulligt men de därifrån är lite extra tycker jag:)


 tvättade upp de ursöta sängkläderna från Newbie direkt igår



 lilla kaninen sover alltid med Olle


 tycker allt att Kappahl kan göra likadana sängkläder till oss vuxna:) 

 söta små sockar och haklappar till dreglig bebis 



 vimplar fick följa med hem också


Liten Olle växer så snabbt och med det blir han allt rörligare, så nu fick spjälsängen flytta upp från källaren och då måste man ju få nya sängkläder också;) 
Trots att vi ställde om klockan i natt så valde Olle att sova från klockan nio till sex  och somna om efter morgon målet. Så blir det nog inte inatt men vad gör väl det ingen klocka ställd för mig eller barnen för nu har vi påsklov!

Kramar från mig


1 kommentar: