lördag 28 mars 2015

PÅSKPYNT

Nu är påskpyntet framtaget så gult och fint;) Har som ni vet väldigt svårt för färgen gul men under påsken får jag väl helt enkelt ge mig. Jag kan faktiskt i vissa lägen gilla gult, bara det inte är förmycket solgult ute i min trädgård. Det gör ont ända i själen av förmycket gult;)
 min favorit bland vårat påskpynt hönan i finaste tyget

 Söta lilla Agda

 pastell hör påsken till också

söta små pappkycklingar är också min lilla favorit bland vårat påskpynt


Idag har jag och barnen varit i grannstaden och köpt skor och Nick valde en kickbike för sina födelsedagspengar och sen blev det en hel del andra saker. Tog en sväng in på Ikea för att köpa ljus och kaffekoppar till T han har väldigt svårt för mina muggar:)
Så nu har vi invigt dom vilket betyder min tredje cappucino för idag och T var helnöjd och betyget "de ger en kontinental känsla":) Precis den känslan vill man ha när man dricker kaffe och inte trashigmammabehöverkaffenuförattöverlevadagen:)

Ha en super härlig lördag!

Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar