lördag 4 april 2015

PÅSKAFTON

Igår efter att barnens farmor hade åkt så körde jag ut barnen till deras mormor. Sen hade vi en slapp dag här hemma jag, T och Olle med att slöglo på tv:n vi kollade färdigt på sista säsongen av Girls hoppas verkligen det kommer fler. Den är lite härligt skruvad och det är ofta jag tar upp skämskudden framför ögonen:)

 något utav barnen har offrat ett godisägg till "fågelboet"



 samma ägg som förra året och året dessförinnan också, dock med nytt innehåll;)

 pastell och lite gult till påsk

Vi har blivit bjudna på påskmiddag hos mamma och nu är hela familjen samlad här hemma så nu är mysisarna påtagna och nu tänker jag inte göra något mer än titta runt lite på nätet och dricka cappuccino.

Hoppas ni får en fortsatt härlig påskafton!
Kramar från mig

1 kommentar:

  1. Åh vilka ljuvliga bilder
    Hoppas ni haft en fin påsk
    Kramar och en fortsatt fin vecka till dig

    SvaraRadera