måndag 27 april 2015

Att fira livet!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag!! Har nu med åren;) vänt på att känna ånger med att bli äldre, nej för varje födelsedag är till för att firas och det gör man bäst med tårta och annat gott!
Trevligt och vara föräldraledig, för det betyder att då kunde jag börja tidigt med firandet idag:)
Firandet började redan i lördags då familjen min bjöd både på skönsång och frukost och sen tårta.


 fika i dagarna 3 blir det..

 Prinsesstårta som T hade beställt i smyg

 fika får man 

 jag älskar blåbär



 Pavlova



 småfolket

 Edda & Noomi & Olle

 Olles spindel har hängt med sen Alva var bebis, en populär leksak för små bebisar

 syster, bror och kusiner

Olle-bus fin som snus

en nöjd fikatjej

Har fått finaste leveransen från en Instagram kontakt också det får jag ta och visa imorgon:)
Ha det så gott denna härliga soliga vårdag!

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar