lördag 15 augusti 2015

Ibland blir det inte som man har tänkt sig!

Idag var tanken att vi skulle fara till Skåne till svärmor och man för att hänga med hela gänget!
Men vi hann som "tur" är inte ens till Värnamo förens ljuddämparen gick sönder! och vi som hade lånat min mammas bil bara för att våran låter lite emellanåt (en fjäder som har rostat) och för att inte hela familjen skulle hänga med.  Ja så vi fick vända hem och tur var det, för precis utanför huset så väljer hela avgasröret att rasa! Tur i oturen helt enkelt, men vilket antiklimax vi hade trots allt velat innan pga. att Olle är förkyld och har lite krupphosta.
Så ja Skåne får vänta ett tag till på oss!
Så jag valde att svänga in på en loppis innan jag införskaffade kvällens grillmiddag (i egen bil);)
Lite saker hittade jag allt!
 
ramar är ju bra att ha
 
 en söt liten tavla till Olle

 fina, men ingen plats än till dom
 

 en söt liten låda,
 har sett att flera har fyndat dessa prickiga lådor

och fina träskor för 40 kr
 
det bidde även en sjal, en tunika och en ful (enligt Thomas) kimono.
Ja och just det en trasmatta till stugan så imorgon får det bli en tur till stugan!
 
Ha en härlig kväll alla!
 
Kramar från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar