söndag 2 augusti 2015

Vera 5 år

Idag har vi firat en liten femåring! Tid rusar som jag har sagt förut och jag mins dagen när lillsessan kom till världen vi fick hjälpa fröken ut för hon hade nog kunnat stanna där inne i magen ett tag till. Hela förlossningen mins jag med värme och piggelin ätande för att svalka mig med. Det var en varm augustidag för fem år sedan, annat mot vad det var idag och faktiskt första gången som vi firar Veras födelsedag inomhus.



 sång och paket 

 två snören att följa 

 de ledde till en trädgårds bord / bänk och ett hemma snickrat hus till Maileg kaninerna





 kusinen Edda kom och grattade






jordgubbstårta som alltid på Veras födelsedag

Nu är det dags och sova sött!
Kramar från mig

1 kommentar:

  1. Härliga bilder som vanligt! Tror nog att lilla fröken är nöjd med sin dag

    SvaraRadera