måndag 28 mars 2016

En riktigt härlig vårdag

Vilket härligt väder vi har haft idag så soligt och varmt i luften. För första gången i år hängde jag tvätt ute, ljuvlig doft av soltorkade nytvättade kläder väntas nu på att vikas.

Vi började dagen tidigt i stallet och jag hade uppgiften att ta hand om ryttarna och hästarna vid inridningen utomhus, vilket var en helt perfekt syssla i detta väder.
Idag är det även den sista dagen för årets påskhelg som har varit helt till belåtenhet. Lite tråkigt att dagarna gick så fort bara men nu känns det att våren är på gång och det känns helt ljuvligt och förväntansfullt.

 Mårbacka som är nerklippta tar sig också

Mina pelargonier sticklingar växer så det knakar och det är också ett tecken på att nu går vi mot både ljusare och varmare tider!

Ha en fantastisk bra fortsatt vecka med ledighet för vissa, jag själv ska jobba och det innebär en massa roligheter under denna påsklovsvecka.

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar