söndag 6 mars 2016

I går var det Jacks tur att bjuda

Igår fick Jack bjuda på trerätters och han valde till förrätt något som alla förutom Thomas är så förtjust i det var strips med dipp:) Är det något vi är gillar så är det potatis i alla dess olika former. När jag var barn kunde jag ha levt på enbart potatis, vilket jag nu då lyckligtvis inte behövde men jag hoppade gärna över köttet och tog två extra potatisar till istället. Olle älskar potatis och dissar helt ris det är liksom ingen ide att bjuda honom på det, för det spottas ut.


Tittade ni igår på andra chansen? Det gjorde vi och jag tror nog att jag har utsett årets vinnande bidrag:)

Nu ska jag fortsätta baka det blir både bullar och citronkladdkaka den brukar vi ha till påsk men jag kan inte hålla mig det får bli det till efterrätt idag!

Kramar från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar