måndag 10 juli 2017

1:A SEMESTERVECKAN

Den har innehållit både en liten utflykt, lite renovering och en semestertripp till Skåne. 
Jag får väl helt enkelt bjuda på bilder från veckan som har gått.










Lek i grannstaden! Olle tror att han är större än vad han är så han gör exakt samma saker som sina syskon tar sig för. Det kan få oss att tappa andan ibland, eller rätt ofta faktiskt.


Vi tittade på djuren och Olle härmade fåren och lammen när de bräckte. 


Inte lätt och se alla djur tur man har en pappa som kan lyfta upp en så man kan se bättre




Med ett stadigt grepp om Pelle tar Olle ger sig ut på diverse upptågen. Pelle är vår åttonde familjemedlem, han är så viktig för Olle:) 


Så åkte vi till Skåne tonåringarna satte vi på tåget ner till farmor någon dag innan vi andra tog bilen ner. Alva och Nick skulle ner för att hjälpa till och jobba lite med att sätta upp marknadsstånd inför den stora marknaden som var i helgen i Degeberga. De har varit så duktiga och hjälpt till hela helgen med olika sysslor. 


Sen eftermiddagsvy från svärmors trädgård. 







Jag och de tre minsta fick bara mysa och ha det gott medans resten av familjen/ släkten fick gå upp tidigt på morgonen och jobba.

Nu tar vi tag i denna vecka och jag ska inreda färdigt lekstugan och börja fixa med att sätta upp hyllor i det ena källarrummet som jag har målat. Det ska köpas lite plast lådor till förvaring också men det får jag ta fram över.

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar