fredag 26 januari 2018

Förra helgen

Har ju glömt och blogga om förra helgens bravader! Vi firade ju både Olle och jag gick på födelsedags kalas på kvällen med tjejerna och firade bästa Malin på hennes 35 årsdag.

 Lillprinsbus har alltså fyllt 3 år och de tre åren gick ju hur fort som helst!


 Chokladbollar ett måste på kalas. Jag har lite kaffe i mina tycker att det ger en bra smak. Annars kan jag som trots allt är en kaffetant ha svårt med kaffesmak i bakverk.


 Olle får hjälp av mormor att öppna paket


 gammelmormor hjälper Olle


 Jack hjälper Olle med en av favoriterna, en Spiderman dräkt från kusinerna.  









 Så svidade jag om på kvällen det bidde lite smått och gott till födelsedags tjejen. Presentkort, en clutch väska eller vad man nu vill ha den till, en tändsticksask med Berså tryck på och en växt Monstera. Jag var tvungen och ge en ljusstake i grön glasyr då den passar där hemma hos Malin.

Jag har snöat in lite på att måla med akvarell, kan bero på att jag jobbar med akvarell nu med mina sjuor. Men jag tycker att det finns så många möjligheter med akvarell. Men jag gjorde ett litet kort till födelsedagsbarnet, jag hade en bild av hur kortet skulle se ut men hittade inget.



Så mysigt och få hänga med vännerna så jag stannade till klockan två:)

Ha nu en härlig fredagskväll!
Puss
Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar