lördag 10 februari 2018

S P O R T L O V

Äntligen har vi helg och efter helgen är det äntligen dags för sportlov! Tänk att jag inte har haft lov förut i min tjänst och nu kan jag inte tänka mig att ha en vanlig semestertjänst längre. Jag känner mig helt färdig i knoppen just nu, det är ju rätt intensivt och undervisa över 300 elever varje vecka och lägg till planeringar för de olika undervisningarna och omdömen/betyg som skrivs.
Sen är det fantastiskt att få denna lyxtid med sin familj.


Så skönt att det är snö fortfarande det är så mycket roligare och vara ute då. Lilla lekstugan som snart om några månader kan lekas i igen.
För efter sportlovet får gärna snön så smått töa bort, för Mars är ju faktiskt en vårmånad.




 Olle hade pysslat igår på förskolan till allahjärtansdag, så fint litet hjärta. Han är alltid så stolt över sitt pyssel vår lilla Olle och vi är noga med att sätta/ hänga upp alla de små alstren som barnen kommer hem med.



Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar