torsdag 8 mars 2018

SJUKSTUGAN

Ja det blev som jag befarade, jag åkte på magsjuka också i förrgår kväll. Kände mig inte alls pigg på väg hem efter jobbet och den känsla bara växte under eftermiddagen. Jag och Tompa skulle iväg på föreläsning med Nina Rung men innan vi tänkte gå så satte det igång och magvärk from hell satte in. Så Tompa fick gå själv med vår vän Malin.
Så jag håller mig hemma nu i tre dar mår fortfarande inte bra bättre men inte bra. Jag kan äta nu och få behålla det men när jag borsta tänderna är det inte fräschhets känslan jag känner utan äckelkänsla tandkrämen smakar inte sådär fräscht och då är det mitt bästa tecken på att jag fortfarande är sjuk. Har alltid känt så sen jag var liten, var jag osäker på om jag hade feber så kunde jag borsta tänderna för att avgöra det.


Mars månad och det känns fortfarande som januari, lite tröttsamt. Men skönt att våren inte är på intåg än när man ändå är krasslig kan den vänta.



Helgens planer blir att alla ska kureras och vara pigga nu resten av våren. Vi får göra lite ingefära shots!

Kramar
Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar