söndag 18 mars 2018

Äntligen lite kalas

  Igår hade vi kalas för Jack och Nick nu har vi skjutit upp det några gånger pga. sjukdomar men igår hade vi ändå ett litet kalas trots att barnens mormor var sjuk. Vi har typ fullt i kalendern framöver. Inga kort blev det heller dock tog jag ett på Buddapesttårtan med gammelmormor i bakgrunden.


Har ni känt av solen i dag? Så ljuvligt den har lyst hela dagen här hos oss och äntligen börjar man väl känna hopp om våren! Var ute på promenad innan idag och snart när förkylningen är borta och det inte är isigt längre på trottoarerna då ska jag börja springa igen. Jag har typ inte sprungit på tre månader nu jag är så feg när det är isigt så det har bara blivit pw. Men med våren blir man sugen på att springa igen.

Kramar från mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar