fredag 12 oktober 2018

Morgon yoga

Äntligen fredag ju, igen! Vad har ni hittat på idag? Förutom att jobba så har jag vikt en massa tvätt och hunnit tvätta två tvättar. Alltså fem barn det blir hur mycket tvätt som helst i veckan och det känns som att helgerna vigs lite åt tvättberget för det hinns inte med under veckan.
Något som jag försöker hinna med på veckodagarna är att yoga. Det bästa är att yoga en liten stund på morgonen. Men jag är så morgontrött, men jag har löst det med att min morgonpigga man gör en kopp kaffe till mig så jag kommer upp. Så nu ser mina vardags mornar ut såhär ett tänt ljus yogamattan och en kopp kaffe. 


Gillar ni Jesper Rönndahls Svenska nyheter?  tycker det är helt fantastiskt program. Så nu ska jag garva den sista halvtimmen innan läggdags.

Kramar 
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar