söndag 2 februari 2020

Söndagshärligt

Äntligen är vi alla pigga och söndagen bjöd på sol! Så fantastiskt ljuvligt, jag fick feeling och har nu planerat allt vad jag vill så i år, både hemma och i stugan. Jag tänker ju som så att det som man kan skörda ända in på hösten till och med vintern det planteras i stan och det andra som skördas under sommaren planteras i stugan.


Thomas gjorde fantastiskt goda kroppkakaor till middag idag och vi avslutade helgen med fika köpt på Thimons, semlor för dom som gillar det och vi andra fick en bakelse på blåbärsmouse. Jag äter ju inte semlor om det inte är förra årets semlan, cimlan som Thimons skapade den var ju helt ljuvligt god. En riktig härlig söndag minst sagt!

Imorgon får jag ta och jobba över lite ligger efter med min planering efter en vecka hemma. Men jag har planeringen för alla klasser klara i stort sett klar i  huvudet, ska bara skriva ner den. Så allt är klart också inför efter vi kommer tillbaka från sportlovet, tänk bara en vecka sen är det lov.

Hoppas du får en fin måndag!
Kramar Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar