onsdag 29 januari 2020

Sjukstugan fortsätter...

Ja här fortsätter jag med att vara helt däckad i denna influensa misstänker jag, helt säker skulle jag nog faktiskt kunna skriva att jag är. Nästan helt orkeslös typ, men idag har jag i alla fall tagit tag i mig själv och duschat. Jag har helt enkelt inte orkat bry mig om det innan under de två dygnen. Jag kan tycka att lite lagom med vab kan vara mysigt någon dag sådär, för då kan man få lite gjort i hemmet. Men när man själv är sjuk då orkar man ju inget. Tar hellre en magsjuka än en influensa, så känns det nu, ogillar starkt att vara matt och orkeslös längre än två dagar. 

 
Bild från 2019 i januari

Den 27:e januari förra året gjorde Tompa egen en fantastiskt god apelsinmarmelad, det borde han göra i år igen tycker jag. Bring me on alla c-vitaminer jag kan få! Halsar i mig ingefärsshots och rödbetsjuice känner ingen smak längre så då kan jag ändå trycka i mig lite extra i tro om att jag ska bli friskare fortare. Jaja jag blir snart frisk och tills dess får jag fortsätta titta på tv:n och olika serier. 

Kramar Lina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar