måndag 20 januari 2020

Examen, födelsedag och bröllopsfest /10-årig bröllopsdag


Att ha en fest kan man ha många anledningar till för att ställa till med, i lördags var vi på en som firade många händelser. Och det blev en himla lyckad fest, god mat, dans och mycket skratt. Vi sov även över på hotellet vilket var ett himla bra beslut för dagen efter var det ett så härligt väder.

Malin & älgen, Lina och jag. Det enda kortet jag har från festen, fotografen är för mig okänd. Men tack Malin för att du delade med dig och stort grattis igen! Du är så värd allt!

På söndagen vaknade vi till sjöutsikt och sol från hotellrummet. Vi passade på att basta och vinterbada, underbart med vinterbad synd bara om de små fötterna. Om jag ska välja så vinterbadar jag nog hellre utan bastun nu bastade jag inte efter mitt sista dopp och det var skönast. Kroppen ”jobbade” upp tempen av sig själv igen kändes det som.

Malin fick en egen mugg, det måste man ha om man är fröken. Och skålen är till både Malin och Henrik.

Älskar denna glasyr den är så fantastisk fin med sin gula/bruna skiftningar.


Kaffekoppen blev faktiskt helt rätt både i grepp och vidden. Himla god att dricka ur. Måste testa mina muggar och koppar innan dom ”går” vidare. De är det svåraste bruksföremålet för att vi för det till munnen. Jag kommer göra sådana här muggar till oss också och i samma glasyr.

Håller ni er friska? Här hemma har Olle fått förkylningshosta, misstänker att en ny förkylning är på väg.

Kramar Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar