fredag 16 september 2022

CAFÉGARDINER SÅ HÄR PÅ HÖSTEN

 Nämen det var typ inte igår som jag köpte en gardinstång till köket och skulle sy om en redan befintlig gardin till två små café gardiner. Men nu är gardinerna klara och jag svor nog bara åt symaskinen två gånger, alltså vad är det med symaskiner? De är nog den mest uppsnoffisiga teknikpryl jag vet. 

kanske det får bli rödrutiga gardiner till jul

Nu är vi på väg mot Skåne det blir en hotellnatt till imorgon då Chester ska göra MH. Ska bli kul och se hur han kommer reagera. Jag är till och med lite nervös även att jag inte ska styra något över aktiviteterna och det är inget som man ska öva till innan. 

Efter det vill jag bara hem och få vara hemma känns som vi har varit iväg varje helg även fast vi var hemma förra helgen. Vi vill bli klara med gårdshuset nu, jag vill ha tillbaka vårat sovrum och få vardagsrummet att vara ett vardagsrum. Man tror att man ska hinna så mycket fix på vardagarna men det gör man ju sällan och denna vecka har varit full fart jag har haft ett föräldramöte med "min" sju det gick bra och himla trevliga föräldrar men det är ju alltid planering inför. Man vill ju inte glömma något viktigt när man väl har de flesta samlade. 

Men nu så är veckan gjord nu tar vi helg!

Pöss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar