tisdag 26 mars 2024

HELG TILL HELG SOM GICK

Förra helgen som gick var vi bjudna på fem års kalas, trevligt och få komma hemifrån kaoset. Som först nu börjar återställas, men jag har inte hunnit med och påsk pynta något än. Så fruktansvärt tråkigt tycker jag för älskar ju påsken. Men ska ha sista utvecklingssamtalet idag och efter det blir det snabbt hem och fixa lite tänkte jag. 

Men kalaset hade Frost tema och bjöd på en massa go fika.


Sen mitt i förra veckan var det en studiedag och vi hade öppet hus på kvällen för våra blivande sjuor. Kan ju bara nämna att man var helt slut på kvällen när vi kom hem, intensiv dag helt enkelt. 


I julklapp fick jag och Thomas Bo Kaspers orkester biljetter av Alva och Nick så vi tog bilen in till grannstaden på fredagen och gick ut och käkade innan konserten. Jag hade haft en genom vidrig hosta och typ inte sovit något alls under natten. Fick cocillana utskriven så jag tog lite innan konserten för att inte drabbas av hostattacker, det hjälpte och det var så mysigt att få gå på konsert. Vi lyssnade mycket på just skiva Kaos i vår lägenhet, precis innan barn men också under första graviditeten. Det är så många minnen. 



Natten till lördagen fick Abbe hög feber och jag var helt utslagen efter en vecka av att inte fått sova så mycket men ändå jobba på som vanligt. Så hela lördagen spenderade jag och Abbe i soffan och sov mestadels.

Nu kör vi en ny vecka och hostan har blivit mycket bättre och Abbe är feberfri idag så nu hoppas vi att vi snart går på ett påsklov fullt friska. 

Ha en fin tisdag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar