tisdag 12 mars 2024

TISDAGS STRESS

Även om detta är en av mina "tidiga" dagar, kommer hem halv fyra så känns det alltid så stressigt. Jag har keramiken på tisdagar och vill komma iväg till den så fort som möjligt. Och det får jag gärna men samtidigt vill man vara hemma och fixa också, liksom passa på. Längtar tills vi har gjort källan fixad för då kan jag vara där igen med mina drejskivor. 

Började ringla en vas för två veckor sedan men den blev helt fel i botten, tyckte den blev för vidd. Så jag slog ihop den och skulle dreja upp den idag istället, men det gick inte alls. Förmycket luft bubblor för att jag var helt enkelt för lat och stressad. Men det blev denna vasen istället.


Så nu ska jag ta min kvällste lite söt lakrits och glo på Youtube en liten stund, min nedvarvning för idag. 

Kramar! 

1 kommentar:

  1. Tacksam för inspirationen och användbara tips i ditt senaste inlägg.

    SvaraRadera