måndag 23 november 2009

Denna glöggsmak föll inte mig (oss) i smaken!


Testade den i går eller jag, Tompa hade redan bestämt sig att den inte skulle gå hem. Ja där fick har rätt! för nä.. fy! passade inte alls smakmässigt.
Så idag såg jag en man köpa på sig 6 flaskor! med denna chili/choklad smak. Jag tänkte tyst för mig själv "hoppas han vet vad han ger sig in på".
Därimot måste jag säga att "Dufvenkrooks blåbär och lingon" är helt kalas! Det var ju synd att jag skulle vara nyfiken och våga testa nya smaker.. För nu sitter vi här med en flaska glögg som inte tilltalar någon av oss. Synd för jag är sugen på glögg och gärna blåbär/lingon.

Jaha idag har vi varit hemma och så blir det imorgon nu sover liten efter hostmedicin och en annan medicin vi fick med från barnmotagningen. Tänk om det kunde bli riktigt kallt och snö. Bättre väder för liten än detta regnande, och för de flesta igentligen tror jag..

Kramar från mig, som får nöja sig med en kopp te..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar