lördag 21 november 2009

Idag har vi haft kalas!


Japp i dag har vi haft barnkalas för Alva och tre tjejer till i hennes klass, de fyller i November och December. Alva är en riktig liten jultjej hon fyller den 22 December. Det året när hon föddes var en helt underbar julafton, vi for hem från bb med våran tjej. Och hela kylen var fylld med julmat som mamma och mormor hade ställt dit. Sen var det bara vi tre hemma och gosade..Ett mycket fint minne och en helt underbar julafton var det. Börjar faktiskt få lite julkänsla men det känns sådär att pyssla i ett renoveringskaos. Men lite ska vi nog få till.
Sprutan gick kalas och ta dock har jag kännt mig febrig hela gårdagen mådde jag inte toppen men det börjar avta nu.
Imorgon blir det loppis!!Åh vad jag längtar...

Nu ska jag slänga mig i soffan och hänga där med en latté,Alva och Tompa. Pojkarna sover hos mormor i kväll.

Kramar från mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar