onsdag 18 november 2009

Hemma med liten plutt!

Inatt hade lillebror 40 graders feber. Så i dag fick jag snällt vara hemma och gå till barnmottagningen. Krupphosta som vanligt..Vi fick vänta en timme, många små sjuklingar i väntrummet.
Imorgon ska vi i övriga familjen ta oss sprutan mot svinis, känns sådär kul.. Tycker mindre om nålar, har fortfarande ett jätte blåmärke i armvecket efter ett blodprov som jag tog i fredags.
Jag har skrapat om vissa ställen på det bord som jag målat. Pga att jag var för optimistisk när jag grundade och målade första gången. Men det har lyst rosa på vissa ställen och det är inte ok. Så går det när man "inte gör det ordentligt först, då får man göra om". En vis man jag känner mkt väl, som brukar använda sig av denna fras.
Kramar från mig..
(Hur ska jag klara mig till nästa år utan "True Blood"? tycker mindre om säsongs uppehåll.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar