måndag 7 juni 2010

Nu är det mycket..

Japp det är det dagarna går undan och nu är det bara tre dagar kvar till skolavslutning!! Det är mycket som ska bli färdigt och jag känner att jag har allmänt dålig koll. Lagom "gravid koll" med det menar jag att minnet är som en guldfisk och sen är man väl inte jätte snabb på att "koppla". Blir ju spännande imorgon när jag ska stå med ett tidtagar ur. -"Barn spring om fröken hann inte trycka på stopp, så nu vet vi inte vem som var först, sist" osv.. nä så kan vi INTE ha det imorgon. Det löser sig nog bara det blir solsken, men det lär det inte bli..

Imorgon ska lillebror ta med fika till skogen och sen är det skolgårdsfest för mig och Alva, så då blir det ännu mera fika.. Slängde ihop några citron muffins till det och jag tänker gå ut till köket och knycka en nu!

Kramar från mig..

Tänk på älgarna när ni är ute och kör bil på vägarna, fjolårets kalvar är lite vilsna nu. Hade turen och möta en förståndig älg, han väntade tills jag stod still med bilen så han kunde korsa vägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar