måndag 14 juni 2010

Förskoleavslutning idag

Och det känns lite konstigt att man ska ha två barn i skolan nu. Men det dröjer LÄNGE innan fyran ska skolas in på förskolan!



snart har vi en sådan här liten igen i familjen..
Var på mvc idag och "mini bäbis" ligger fortfarande neråt bra! då stannar den så nu..
Mitt järnvärde är uselt trots mina dubbla intag av järntabletter, men det har alltid varit uselt under alla mina graviditeter. Det märkliga är att jag känner inte av det, så man får väl hoppas på att man inte blöder förmycket efteråt.
Nu är vi i vecka 35, redan! detta går förfort! Hinner inte njuta något och detta som är sista gången man är gravid, men det har varit en totalt smärtfri graviditet så det blir ett bar avslut på denna "eran"..
Nähä nu är det dags för det dagliga kvällsbadet, tänk att vi har levt utan i mer än ett år! Men det märkliga är att jag har glömt allt meck som det har varit. Måste betyda att det inte var så himla jobbigt..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar