söndag 1 augusti 2010

Ingen bäbis

..var för pigg för att sättas igång, imorgon istället. Fy vad tråkigt det här är, fjärde barnet och detta strul. Barnvakten mormor på semester, snäll morbro med familj som ställer upp och imorgon får min mormor och morfar ställa upp som barnvakter. Nä detta är inte kul..Jag vill ha ont, "rulla höfter", andas in med näsan och ut genom munnen och använda lustgas, mycket lustgas.. Men nej detta blir en lååång kväll..
Nu tänker jag tröst äta Ben och jerry´s och kolla på tv, nu börjar det snart något bra på tv:n (Tudors). Efter en dag utan något kul att titta på..

Kramar från mig.. Tänk att man kan längta efter värkar...

2 kommentarer:

  1. Vad spännande och mysigt! Lycka till! :-)

    SvaraRadera
  2. jag är ledig om det behövs barnvakt! anmäler mig frivilligt!:P

    SvaraRadera