fredag 25 februari 2011

Idag ska jag ha träff

..med tjejgänget! Jag är med i två små gäng. Ett där jag är bland de äldsta alltså "tjejgänget" sen ett som vi kan kalla för "Damklubben" med stort D för där är jag yngst.. Nu väntar jag på svidande kommentarer från the ladies i damklubben..hehe.. 
Vinprovning står på schemat och jäklar vad jag ser framemot detta, inte bara vinet i sig utan att hänga med bara flickor och få tjattra lite.. Så det gäller att ha en trevlig dag hela dagen för som alla vet roligt går FORT!
Så vi började dagen med att handla mat, sen hämtade jag och Jennie (tack) ett klädskåp (målas ska det, vitt) och tryckte in det i bilen som sväljer det mesta.. Sen bidde en fika och nu ska vi till biblioteket jag och hela barnaskaran..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar