torsdag 3 februari 2011

Jag har fått en

.. jätte bra idé.. ja det tycker iallafall jag just nu. Vi får väl se om min käre make tycker att den är så jätte bra som jag.. Är lite osäker själv men man kan ju fundera lite på idéer iallafall..
Idén är fönster inomhus.. Alltså att ha fönster mitt i väggen mellan två rum det är skit snyggt men nu skulle detta gälla ett fönster in till en toa. Den är jätte liten, lite klastrofobisk och med ett fönster som är mot trappen isåfall, skulle det bli lite mer behagligt att vistats där.. Men då ska det ju vara frostat glas och ja det är ju mindre snyggt.. Ja men helt klart en tanke att fundera vidare på..

Vera med sin "lilla" gris.. 

Vera tösen är lite sjukling idag hon hade feber inatt. Jag som är så van att få sova känner mig som Trötter idag.
Tur vi har kaffe, Åh kaffe det är som en drog för mig! Det är så gott och favoriten är Zoegas i alla former.. (min käre man med god smak som visade mig hur kaffe ska smaka), det är lite mer smak i det kaffet och ska det var riktigt svin gott ska det vara Skånerost och bryggt i Helsingborg..Skulle nästan kunna flytta dit bara pga det.. men bara nästan..
Kära vänner jag älskar att dricka kaffe hos er också!!!!!



tulpaner..
 nu kommer snart våren jag känner det!

Kramar från mig..

5 kommentarer:

  1. Sätt ett mindre fönster högre upp, typ avlångt så behöver du väl inte ta frostat, ni sitter väl mest ner och bajsar. kram på er från fru qvist

    SvaraRadera
  2. jag håller med fru qvist. kram mormor

    SvaraRadera
  3. haha! Bäst att jag håller me de kloka damerna som gjort inlägg innan mig! - inte för att jag vet hur er toalett ser ut, men men! hihi
    Krya på dig lilla Vera!

    SvaraRadera
  4. Du rädda dig själv där på slutet, i sista sekund kan jag meddela!! ;-)

    SvaraRadera
  5. Låter som en toppen ide, heja dig hoppas du vinner ;)

    SvaraRadera