tisdag 1 februari 2011

Bajskorvar?


Nä bara korvar till dammsugarna..För första gången har vi gjort egna dammsugare en av familjens favorit kaka.. Jag hade planerat för att göra dessa innan jul men det blir ju ALDRIG några kakor över här hemma. Så idag ställde jag mig och gjorde en sockerkaka och kolakakor bara för att ha något att baka med..
Sen var det detta med marsipan, vad jag riktigt ogillar att kavla marsipan! Det går ju bara sönder hur mycket floursocker man än använder.. Men så här stod jag då idag och gjorde dessa små läckerheter.. Betyget blev goda, dock för söta. Men barnen gillar dem!


Kramar från mig..


5 kommentarer:

  1. Det hade Nike skrattat åt...bajskorvar! ;-)
    Det var inte dåligt... Jättefina!
    Men du gillade väl inte dammsugare?!

    SvaraRadera
  2. Åh va duktig du är på att göra bajskorvar..öh menar damsugare hihi, såg jätte gott ut

    SvaraRadera
  3. mums va gott, ingen idé att fråga om det finns några kvar tills nästa fika va? ;) Kram Malin Q

    SvaraRadera
  4. Bajskorvar har ju alltid varit din grej Lina ;)

    SvaraRadera
  5. Malin de är slut!!
    Jennie det är det bästa ordet när man blir upprörd.. Även möhippegäng kan bli kallade för sådana ord om de överaskar den blivande bruden!!

    SvaraRadera