tisdag 3 maj 2011

Denna donnan håller sig inomhus..

annars är risken stor att hon förfryser sig och det vill vi ju inte!

Vår lilla "donnan" Mårbacka...

Sen när snön har slutat komma lite till och från, får hon flytta ut..
Ja denna snö det är ju mindre kul, jag vill ju bara vara ute och fixa i trädgården..
Måste ju börja rensa kirskål som har börja växa i vår lilla "Ernst hörna".. Kirskålen slår ut så fin och grön, den står där så stolt och retar mig..
Men jag tycker den börjar bli mindre irriterande, kan nästan tycka att den är lite småtrevlig, sådär småtrevlig retsam.
Bara den inte växer mitt i, där det ska växa annat som vi har planterat..
Nähä om man skulle ta och läsa lite trevliga inredningstidningar och ta sig en kopp te?.. Jo så får det bli..
Godnatt
och
Kramar från mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar