torsdag 5 maj 2011

Tjejdinner!

Så skoj och himlans trevligt ska det bli i kväll, vi ska träffas i "damklubben" (där jag är YNGST).. Trevligt att göra något mitt i veckan. För mig spelar det ingen roll jag kan unna mig ett extra glas rött (om det nu bjuds på det) även om det är en torsdagskväll.. För än har jag ju inte börjat jobba:)


 Köpte en liten blomma till lägenhetsinnehavaren där vi ska husera i kväll.. Har inte varit i hennes lägenhet innan.. Satte blomman i en konservburk och pimpade till den med ett hemmagjort hjärta..



Slog in den i cellofan, ser lite trevligt ut och ge bort.. Cellofan har vi gott om här hemma, Thomas tyckte att det var perfekt "inslagningspapper" till julklapparna i julas:)



Fina rosor till oss...

Kommer gå hemifrån snart tänkte ta mig en tur på vuxenskolans utställning..

Kramar från mig..



2 kommentarer:

  1. Nu får vi se, tror du vi ska lyckas...från och med nästa vecka är jag LEDIG =) Lust för att komma förbi någon dag???
    Kram

    SvaraRadera