söndag 19 februari 2012

Malin jag tog en tur och fann de här!


Jag åkte till stan på second handjakt i går och fann lite kläder till Alva, en ny mössa till Vera som var  oanvänd för en tia och några oanvända plast leksaker för tio kronor styck. Men jag hann även med röda korset efter klippningen och fann de här skorna.
30 kronor kostade de och rätt storlek också! Så här är dom Malin gårdagens loppisfynd.

Fota sig själv i speglar är inte min grej!

Alla barn är nu friska det är bara jag och Thomas som har åkt på en förkylning, behöver jag nämna att det känns lite hopplöst? Sen snöar det också! Jaja någon dag kommer vi vakna helt friska och det kommer komma en vår.

Ikväll blir det BB och en kopp te!

Kramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Aah! Vilket klipp!! Hoppas du/ni får ett snabbt slut på denna förkylning nu!
    Attans nu har jag missat BB ikväll, har rensat/städat/organiserat skafferiet ist. Samt var ute på en liten kvällstur med Jennie!
    Fika snart! Kramkram på er.

    SvaraRadera
  2. Va du fyndar! Hoppas du håller utkik efter kläd skåp som du lovat ;)

    SvaraRadera