lördag 18 februari 2012

När ska blåsippan ute i backen stå?

Här hemma är de minsta barnen vakna och jag har tänt ljus lite här och var, en mysig morgon med andra ord.
Åh all denna snö utanför fönstret, när blir det vår?!

 
 Idag ska jag äntligen bli fixad i håret hade glömt bort att det var dags för klippning och slingor idag, äntligen det behövs! Jag och töserna ska iväg en liten "secondhandtur" och pojkarna går och badar.
Nick hade feber igår och Thomas hade feber i natt, men det får de trotsa en stund. Ja jag tycker vi kan köra en vecka till så har vi varit sjuka i en månad sammanlagt här hemma:)

I kväll kör vi melodifestivalen! Vad tror ni om Ranelids insatts?

Kramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Mkt nöjd med mina fynd!! Tur att jag har dig som har lite koll! Hoppas jag får bjuda på en kopp imorgon då!!?!
    Kram på dig vännen & vi håller väl tummarna för Ranelid ikväll.....eller hur!! Ha ha ha.

    SvaraRadera
  2. Var är bilder på era fynd!!! ;-)

    Ni har inget skåp, skänk, vitrin el. vet nån som vill bli av med ett, helst vitt?!
    Jennie vill ha vårt som står i vrdgsrmt men vi måste ju ha ett annat till drinkglasen m.m....

    Fika vid 11.15, A & M är inte hemma...

    SvaraRadera