måndag 30 april 2012

Fyllt år och hängt i Helsingborg!

Japp nu har man fyllt 33 år men känner mig som 23;-)


Födelsedagen firades med bilfärd ner till Helsingborg för trädfällning.



Sen blev det en tur över till Helsingör.
Där det oftast blåser och är kallt när vi åker över dit med barnen.





Så det blev korv och medköpt ost (som vi förövrigt råkade lämna kvar i svärmors kyl när vi for hem till Småland igen.)







Härligt med en ledig dag imorgon.
Här hemma ska vi ta tag i ett träd som har legat på vår trädgård sen vi flyttade hit.

Känner ni av pollen? Jag har kli i ögonen, näsan rinner och man är trött som om man vore höggravid! Jag får väl tillbaka nu efter dessa år som jag hånat min kära man att han nog är lite för vek för det småländska klimatet, när han har beklagat sig över sin pollenallergi. Tji fick jag alltså! 

Ha en fortsatt trevlig valborg!

Kramar från mig.


2 kommentarer:

  1. Ett jättegrattis i efterskott fina du!!!
    Fina bilder
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Härligt! Grattis vännen hör av dig om du har tid att ses. Jobbar fre annars är jag ledig i v. Kram kram

    SvaraRadera