fredag 20 april 2012

Oj redan fredag igen!

Har inte hunnit med att blogga överhuvudtaget denna veckan som gått. Så är det bara denna tid är det alltid fullt upp både på jobbet och hemma. Så mycket man vill hinna med under våren.
Men jag bjuder på några bilder från den väldans trevliga lördagen:)




Det började med fika och förklaring av vad som komma skulle.
Vilket vad att alla skulle måla något som hade med sitt "prat" att göra på duk i akryl. Under tiden fick alla gå i omgångar och spela in sitt "prat" på i-phönen. Denna grej alltså och jag som fnyser åt alla nymorderniteter. Men denna grejen är ju väldigt bra till mycket!
Planeringstjej som jag är;) hade jag redan talat in mitt prat, (med en Stockholmsklang mot slutet hade jag också lagt till, vist).


Efter målning och inspelning bar det av hem till mig där vi alla hjälptes åt med att laga all mat.



Sen lyssnade vi på alla våra samtal under middagens gång och visade våra tavlor.


Kan säga att vi höll på långt in på småtimmarna och prata.
Dock vaknade jag halvsex på söndagen mycket märkligt när man verkligen får sova hela förmiddagen.

Härlig helg till er!
Kramar från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar