fredag 30 januari 2015

Lite jul finns kvar!

Japp här hemma dröjer sig lite av julen kvar och det stör mig inte jätte mycket. Men i dag ryker buxbomskransarna. Julkuddar och plädar kan ligga kvar ett tag till det är ju trotsallt inte vår än;)
 
 
 
 Liten julblomma står så fint, har stått i ett fönster och det är lite kyligare där. Det kan vara orsaken till att den har hållit sig så fin så länge. Dock började den inte blomma förens efter jul, klart den får stå kvar tills den har blommat över.



 buxbomkransar är verkligen juligt

 
 

 
Idag har vi varit och vägt och mätt lillelillebror och han har växt! så gott och få det bekräftat även att det syns och märks (han är en nöjd bebis). Jag har även fått mig själv uppkollad och efter en halv pärs med hinnsäck kvar i livmodern ska det snart vara läkt.
 
Ha nu en härlig fredag!
 Själv åker jag och de minsta iväg på lite fredagsmys till vänner ikväll, men först måste jag bara slänga ihop lite kanelbullar:)
 
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar