måndag 19 januari 2015

Tänk vad man hinner planera

Ja alltså vilken lyx att jag redan nu kan börja så smått planera för maten som vi ska bjuda mina syskon med familj på fredag. Det är ju föräldraledighetens förtjänst man kan få ge tid till att dona och fixa hemma. En sådan ynnest att få ha denna möjligheten och vara hemma med sitt barn.
Jag är så glad att få hänga hemma med lilla Olle och bara vara och ta tag i sådana där grejer som inte blir gjorda i första taget när man jobbar.  
Thomas har valt att ta sina tio pappadagar under torsdagar och fredagar så vi njuter av några långhelger framöver.
 
 min receptbok från Elisabeth Dahl
ljusstake "made by me"
 


    Ha en fortsatt härlig måndag!
Kramar från mig
 


2 kommentarer:

  1. En jättefin helg till dig
    Kramar❤

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till världens finaste Olle och barn nummer fem!!!! :) Och snuffsa på nu!!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera