fredag 29 april 2016

Att fira födelsedag

Det var efter ett långt arbetspass i onsdags som jag äntligen fick komma hem till familjen och få bli uppvaktad. Thomas hade gjort haloumibiffar och en sallad till, dagen till ära bidde det vin till maten. Älskar och fylla år! Nu denna gången blev det inget kalas eller någon större tillställning annars är jag av den åsikten att födelsedagar det ska firas och det ordentligt!
Har haft en hektisk vecka och nästa lär bli likadan måste hinna färdigt med lite keramik.. Tur jag har en man som ställer upp på mina intressen så vi får familjelivet att gå ihop:)









Bjöd på citronrutor i dag på jobbet himmelskt goda med grädde och skivade jordgubbar..
Citroner är ju inte bara gott det är en väldigt vacker frukt också tycker jag både formmässigt och färgen, jag vet den är gul!

Nu ska jag slänga mig i soffa smutta på lite vin och glo på tv!
Ha en finfin kväll:-*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar