torsdag 22 september 2016

LEVA


Jag har turen och ha en vän som typ vinner de flesta tävlingar som hon deltar i:) Så det var väl ingen av oss vänner som blev direkt överaskade när hon i somras vann en tävling som Leva café/hemma i Hok hade. Vinsten innebar att vinnaren fick ta med nio vänner efter stängningsdags där fick vi sitta ner i deras ljuvliga orangeri och njuta av gott bröd och olika små tilltugg sen hade vi tillgång till butiken och vi avslutade med morotskak och kaffe.
Det få bli en bilkavalkad från gårdagen.

utomhusmöblerna var så fina, hade velat fylla vår trädgård med likadana













ett planteringsbord helt i min smak


ja ni ser ju, så inbjudande att få sitta ner en stund och bara umgås










































Tack fina Linda för att vi fick äran och följa med under denna kväll som var både fantastisk rolig och god!

Denna vecka har inneburit mycket tid hemifrån och det märks på hemmet. Men det kommer ju en ny vecka och jag hann faktiskt med barnens hjälp, städa av lite snabbt här hemma i dag ni vet torsdagsstädningen;)
Sen tog jag med de två äldsta barnen in till grannstaden lite snabbt innan köpcentrat stängde, var tvungen och hitta skor till Olle. Hans stortår är så långa så han behövde nya skor igen och skor är inget som är jätte roligt att köpa här i vår stad utbudet är rent utsagt uselt.

Så nu börjar denna torsdag lida mot sitt slut och jag säger god natt!

Kramar från mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar