söndag 6 november 2016

Årets första riktiga snö!

Jack började prata om att han ville gå ut och leka i snön redan vid sju på morgonen men han fick faktiskt vänta:) Olle testade på det här med snö på riktigt för första gången och han var väl inte jätte road, men mest berodde det nog på de tjocka vantarna.



Vad tycker ni om att det kom så mycket snö redan nu? Jag kan ärligt säga att jag inte alls var sugen alls på snö just nu, jag känner mig inte färdig med regnet och det där mörkret som lägger sig under hösten. Jag känner mig bara stressad nu, snön blir en påminnelse om att snart är det dags för julpiffet och där är jag definitivt inte! Men annars får det gärna snö om en sisådär tre veckor;)

Ha nu en fortsatt härlig söndag här ska vi äta sista tårtan i familjens tårttävling.

Kramar från mig
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar