tisdag 28 november 2017

November vabb

Nu har det varit vabb för min del i dagarna två och imorgon blir det ytterligare en vabb dag för min del. Olle har både krupphosta och ögoninflammation och helgen var tempen upp på 40 grader. Men så fort vi fick betapredd tabletter och ögonsalva/droppar har det vänt mot det bättre, så skönt! sen var meecinen gratis också för Olle alltså det är ju helt fantastiskt! Det får jag bland annat för mina skattepengar ifall nu någon skulle undra som "vad får jag" när man tar upp det här med att betala skatt;) 

 adventljusstakarna och stjärnorna är nu framtagna och vi börjar bli redo för 1:a advent


 röd/vit randiga sittdynor lite lagom juliga



Vi tog oss en sovstund idag från elva till ett så himla välbehöligt man blir lite trött när det är krupp förkylning. Man sover inte så mycket på natten eller man får ingen vidare djupsömn.
Lite nytta har jag fått gjort idag tvättat ett gigantiskt tvätt berg och bakat sirapskakor och några chokladbollar. Så imorgon när det är studiedag får det bli en go fika.


Har ni sett Stranger things? Har nu sett färdigt säsong 2 så nu får jag vänta ända till 2019!
Alltså 80-talet det var något vist med den eran, glad att jag hade min barndom då.

Kram och god natt!
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar