torsdag 6 december 2018

Loppade saker i nyansen röd

Ibland kan man ha lite tur när det bär av på loppis. Har inte haft lust till att åka på loppis hela sommaren gick utan typ ett enda besök på någon loppis. Det var väl i och för sig inte så konstigt, det var inte mycket annat man orkade göra heller förvisso än att bada, äta glass och slappa i skuggan. Sen nu under hösten har jag inte haft tid att fara på loppisar. Men för två helger sen tog jag med mig Vera för att jag ville hitta en röd träljusstake och det först jag ser är exakt en sådan ljusstake, plus två till mindre. Sen tog vi en vända vid skorna och där hittade vi ett par röda dr Martens i perfekt storlek till Vera för ynka 40 kr. Ja ibland är man bara så nöjd med att ta sig tid och fara på loppis.

 En liten julgransfot till barnens julgran, den får perfekt plats i någon finare korg eller plåthink.

Fredag igen imorgon då och jag kommer fortsätta med en massa betygssättning svettiga veckor innan jul. Pju!

Kramar
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar