söndag 6 oktober 2019

GULT & GRÅGRÖN

Vilken kombo det kan vara eller hur?! Som jag har nämnt på insta tror jag, att taket i hallen och trappen är ljust gult en fantastisk fin färg tycker jag som jag gärna hade målat igen. Om min familj varit med mig. Men dom vill ha ett vitt tak så då får det bli det. Fönsterfodren och fönsterkarmarna har varit i grå nyans också förr och där är vi i valet och kvalet jag och T. Alva säger nej och vi säger  vi äger huset och bor kvar här när du flyttar, typ så;) Barnen får välja det mesta till sina egna rum men sen bestämmer vi resten i huset.

 typ denna gråa nyansen, 

 fint det kommer bli.

Färgen är beställd från Byggfabriken, bilden nedanför är från deras hemsida där kan man ana den kulören som blir i vår trapp


Nu är det dags för kvällsrutinerna här hemma fixa undan så allt är smidigt något sådär imorgon bitti.  Har ni fasta rutiner på kvällen?
Kramar 
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar