måndag 6 juli 2020

Loppisköp

Mina första loppisköp sen pandemin slog till inhandlade jag och Olle förra söndagen. Han är det enda barnet som jag får med mig på loppisrundor och denna gången köpte han en telefon. 


Olle tycker att det var ett himla bra köp den där bakelittelefonen och jag kan inte annat än att hålla med. Det är väldig estetiskt snyggt med dom här gamla bakelittelefonerna och jag blir sugen på att ha en hemtelefon igen. 


Jag köpte sex små champagnekupor, en glasburk, en smörkniv och en plåtburk som jag ska ha alla fröpåsar i. Alla dessa saker ska vara i stugan och uppläggningsfatet ska hemma i huset. Har redan tallrikarna "Wexiö" från Gustafsberg i denna blå serien, men vill hitta dom i grönt och ha det blåa ute i stugan och gröna hemma. Men det är svårt att hitta det är poppis med blått och grönt just nu.  

Ha en härlig måndag!
Kramar lina 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar