måndag 16 november 2020

JAG LIPADE OCH TOG ETT VUXET BESLUT

Japp jag har fått ta ett vuxet beslut under höstlovsveckan, det tog emot men det var nödvändigt. Började ju plugga efter sommaren, började läsa på distans 50% konstvetenskap en A-kurs och tänkte att det skulle jag fixa. Tänkte att det har jag gjort förut studerat och jobbat dock märktes det när jag satt med tentan att jag har inte hunnit läsa tillräckligt som jag borde. Att mina tentor skulle ta alldeles för mycket tid från min familjen och min återhämtning som jag har under loven. Så jag lipade och kände mig helt värdelös men bestämde mig för att ta och hoppa av. Det är mycket 50% när man arbetar heltid och det är skillnad och läsa 25% som jag har gjort förut. Sen var all litteratur på engelska men vi skulle skriva på svenska och då tar det lite längre tid för mig att ställa om från läst engelska till att formulera skriftligt på svenska. Jag hade ju kunnat gått kursen men hoppat över tentorna men det känns lite onödigt. Jag får helt enkelt ta det en annan gång för det var verkligen en så intressant kurs.

                        
                         Men tack vare att jag avbröt mina studier så han vi fixa lite halloweenmys 


Jag hann binda ihop en krans som förvisso nu är slängd den blev oval efter några kvällar med ihärdig blåst.


     Jag kunde hänga på 4-årskalas och käka "bajskorvar", bara en sådan sak, vill man icke missa.                                                           

Födelsedagsbarnet Vida

Ibland blir jobbiga beslut också bra beslut och nu har jag faktiskt en massa fina böcker på engelska som jag kan läsa utan att känna stress. 

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar