fredag 8 september 2023

WORK WORK WORK.....

Detta händer på mitt jobb, typ. Presentationen för mitt ämne och mig själ väldigt kortfattat, men hoppas att det väckte lite skaparlust hos föräldrarna.  Hade i början av mitt unga vuxna liv tre olika yrken som jag vill utbilda mig inom. Det blev ett av dom yrkena men som faktiskt innehåller även de andra två också. Jag vet inte fortfarande om det är detta som jag kommer göra resten av mitt yrkesverksamma liv men förhoppningsvis så är det nog i detta yrke jag blir kvar. Hade det bara kommit in en massa pengar i mitt liv ja då hade jag faktiskt vågat starta upp något annat, något som är en sådan där hemlig dröm som man bär med sig. 


Det har varit intensiva veckor av jobb jag är rätt trött i huvudet nu så i dag sticker vi ut till stugan och sover en natt det ska bli så skönt! Vi behöver nog det allihop.

Hoppas du får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar