lördag 20 mars 2010

Godisdax!!

Sitter här och svullar godis, så gott..Denna dag gick löjligt fort, så är det när man är ledig.. Mycket märkligt..

Gårdagen gick som smort, trots en liten pojk som fick ett UTBROTT av världsklass mitt inne i köpcentrat (tog med mig alla tre efter jobbet).. Och som vanligt har folk runt omkring en, aldrig varit med om att barn har egna viljor och kan LÅTA..
Ja det var mitt egna fel att han fick sig ett utbrott. Hans blocksocker nivå var nog lika med noll. Men så är det med en mor som tror att "ett paket hinns det nog köpas innan vi äter". Det gjorde det dock inte. Alva tittade på mig när vi äntligen hade satt oss ner med vår mat och tyckte synd om mig. För hon såg att jag var helt varm, så där varm som bara föräldrar med skrikiga barn kan bli. Ja det är bara så att sådär känns livet ibland med små barn.
Vår jackor till de tre blev köpta och jag fick med mig en väska och solglasögon hem. Väskan tyckte Thomas förövrigt var skit ful, men jag kontrade med att han kan ju köpa en istället till mig då.. Det mesta till dukningen är också inköpt bara vita lakan och murgröna saknas..


Nu ska jag pysla lite med "rispåsarna"..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar