måndag 1 mars 2010

Snö..snö..snö!!

Jamen nu har det snöat i stort sett hela dagen + kvällen och ärligt talat när ska det bli vår?! Finns det några vårtecken i vårt lilla land?

På Ikea igår köptes det en ny säng och garderob till Alvas rum så nu är det klart bara ett element och någon hylla till ska upp..(bilder kommer). Allt detta fick jag och Malin in i Volvon, sådan jädrans kanon bil..Synd bara att den snart kommer bli utbytt..
När jag kom hem därifrån hade Thomas börjat lägga kaklet i badrummet!! Det kommer bli kanon. Tänk det är nu ett år som vi har levt utan dusch..Men snart så har vi ett fint badkar att bada i!

Thomas har åkt till Stockholm och blir borta tills på onsdag, lite halv träligt. Så idag bjöd jag och barnen in oss hos vänner på kvällsmat. Och mot slutet hade jag trötta små..Och nu är jag en trött stor..

Så godnatt och kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar